دانلود آهنگ جدید | رادیو جوان

رسانه آرجی ایران، دانلود آهنگ جدید ،دانلود ریمیکس جدید ، دانلود موزیک ، آرجی ایران را در اینستاگرام و تلگرام دنبال نمایید

سایت رسانه آرجی ایران، دانلود آهنگ جدید ،دانلود ریمیکس جدید ، دانلود موزیک ، آرجی ایران در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

اخبار رادیو جوان 19 فوریه 2015 660,782 بازديد

رکورد فروش آلبوم در چند سال اخیر خواهد شکست وقتی . . .؟

آلبوم جدید و شنیدنی زنده یاد مرتضی پاشایی در اسفند ماه 93 منتشر شود

رادیو جوانی ها اخبار جدید را مطالعه کنید

http://up.patmat.ir/images/u870m9cn3mcds60vn6.jpg

آلبوم جدید مرتضی پاشایی

پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشیه های مربوط به مستند زنده یاد پاشایی میان رضا رشیدپور و خانواده پاشایی و سیدجواد هاشمی، که البته به پخش نشدن مستند رشیدپور منتهی شد، به زودی آلبوم جدید این خواننده فقید و محبوب منتشر خواهدشد. پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشیه های مربوط به مستند زنده یاد پاشایی میان رضا رشیدپور و خانواده پاشایی و سیدجواد هاشمی، که البته به پخش نشدن مستند رشیدپور منتهی شد، به زودی آلبوم جدید این خواننده فقید و محبوب منتشر خواهدشد. کارهای نهایی «اسمش عشقه» تقریبا انجام، مجوزها صادر و کاور آلبوم هم طراحی شده است.

حتی پوسترهای «به زودی» آلبوم هم بین روزنامه نگاران موسیقی پخش شده است. آلبوم جدید مرتضی پاشایی که قطعا رکوردهای فروش این چند سال موسیقی ایران را خواهدشکست، اسفندماه در اختیار علاقه مندان پرتعداد او قرار خواهد گرفت.
بعضی می گویند این آخرین آلبوم ضبط شده با صدای پاشایی و آخرین یادگاری او به مردم ایران است؛ اما شنیده های موثق از یک آلبوم آماده دیگر حکایت می کند که در دست یکی از آهنگ سازان است؛ آهنگسازی که با یک بازیگر مطرح در عرصه خوانندگی همکاری داشته است. این آهنگساز که ظاهرا رایت این آلبوم را هم در اختیار دارد، قصد دارد سال آینده، آلبومش را منتشر کند. این خبر شاید حاشیه ای شبیه مستندهای دوگانه پاشایی ایجاد کند.

منتظر این آلبوم شنیدنی از رادیو جوان باشید

00:00
00:00
اشتراک گذاري اين مطلب
نظرات کاربران
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فاز موزیک

فاز موزیک

گوگل موزیک

دانلود آهنگ ایرانی 1402

دانلود آهنگ جدید،رسانه جوان

رسانه جوان

دانلود آهنگ جدید،میکس جوان

ریمیکس های رادیو جوان

خرید لوازم کاشت مژه

https://www.pakhshemoje.com/

فیس وان موزیک

دانلود آهنگ جدید

آگهی تهران

ارسال آگهی رایگان

رادیو جوان

رادیو جوان

پخش آهنگ

پخش سراسری آهنگ